loading...
نوشته های یک نماینده!
نماینده بازدید : 106 جمعه 25 تیر 1395 نظرات (0)

Bir Gün Daha Gecti...

Senden Bir Haber Yok...

:(

یه جمله ی قشنگی خوندم امروز... نوشته بود که وقتی صبرتون تموم شد ول نکنین نرین، درست همونجاس که معرفت خرج کردن تازه شروع میشه... حالا من صبرم که تموم نشده... معرفت هم هس هنوز! کلی مونده پس هههه

درمورد معرفت فک میکردم... چی‌ هس اصلا! میگن فلانی ادم بی معرفتیه، یا با معرفته، دقیقا چه معنی ای میتونه داشته باشه... خب، من برا خودم اینطوری در نظر میگیرم که... معرفت ینی شناختن دیگه... تو دوس داشتن و این چیزا، معرفت رو میشه اینطوری گفت که براساس شناختی که از طرف داریم، بعضی چیزارو باور نکنیم و رو احساس و اطمینانمون به طرف مقابل پایبند باشیم... سخته... ولی میشه... ایمان داشته باشیم به چیزایی که باورشون داریم درمورد طرف مقابل... به نظر من اینو میگن معرفت... باید سعی کنم با معرفت باشم... بعضیا اگه بذارن :| این بعضیا رو فقط پیدا کنم... دلم میخواد بپرسم فقط که چرا؟!!! همین!

حالا بی خیال ‌اونا... بازم نیس... خبریم نشد ازش... منو گذاشته با اون عکسش که دیوونم میکنه... ای دختره ی سادیسم دار ههه خدا بگم چی کارت نکنه اخه... :)

یه سری جملات خواستم بگم، ولی نگفتم... از اون جملات چیزی... یه عالمه چیز میتونم تولید کنم براش... چیز واقعی! مث‌ این یکیا نه که برا همه از جیباشون چیز فقط درمیارن پخش ‌میکنن...

هععییی...

همه میگن که تو رفتی... همه میگن که تو نیستی... همه میگن که دوباره، دل تنگمو شکستی... دروغه....

#منتظر_میمونم...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اینجا یه جاییه که من قسمتی از احساسات و خاطراتمو بنویسم... دوس دارم همیشه بمونن... میخوام همیشه تازه باشم... میخوام پرواز کنم! ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌________________________________ ناراحت میشم... خسته میشم... گریه میکنم... خوشحال میشم... ذوق مرگ میشم... میخندمو میپرم... اوهوم... دیوونه ام! مگه تو چشام نگا نکردین؟!‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ________________________________ و من یه پسرم! اومدم که متفاوت باشم! اومدم تعریف جدیدی باشم برای واژه ی پسر! اومدم که نشون بدم میشه فرق کرد... ________________________________ موزیک وبلاگو فعال کنین از اخر همین ستون! :) ________________________________ ________________________________ ________________________________ عشق یعنی: مخاطب به مخاطب همه را رد کنی ناگهان بر سر یک اسم کمی مکث کنی...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کارای نویسنده ی وبلاگ -نماینده- رو تایید میکنین و باهاشون موافقین؟!
    آمار سایت
  • کل مطالب : 462
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 257
  • بازدید سال : 1,604
  • بازدید کلی : 37,725
  • کدهای اختصاصی

    دانلود آهنگ جديد