loading...
نوشته های یک نماینده!
نماینده بازدید : 68 سه شنبه 21 آذر 1396 نظرات (1)
نزدیکای عقدمون که بود یه تصمیمی داشتم با خودم... اینکه انقد خوشبخت باشیم و انقد خوب باشیم که همه حرفمونو بزنن... همه دلشون بخواد و هرکیم خوشش نمیاد ازمون اصلا چشش دراد... حالا که تقریبا هفت ماه گذشته، احساس میکنم تا اینجاش موفق بودیم... ینی میشه گف خب کسایی وارد گود حسادت شدن که فکرشونو نمیکردیم... مجبور شدیم از کسایی فاصله بگیریم که نزدیک بودن بهمون ولی خب تحمل پایین تر بودن رو نداشتن و ندارن... اما خب، ما که همینطوری خوب میمونیم باهم و اونایی که تحمل دیدنشو ندارن بهتره چشاشونو کور کنن 😂 و تا وقتی که من هستم، کسی نمیتونه بهتر باشه 😎 همیشه بقیه نفر دوم به بعدن... 😏 حالا هی تلاش کنن و خودشونو بزنن به اینور اونور که شبیه شن 😂
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اینجا یه جاییه که من قسمتی از احساسات و خاطراتمو بنویسم... دوس دارم همیشه بمونن... میخوام همیشه تازه باشم... میخوام پرواز کنم! ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌________________________________ ناراحت میشم... خسته میشم... گریه میکنم... خوشحال میشم... ذوق مرگ میشم... میخندمو میپرم... اوهوم... دیوونه ام! مگه تو چشام نگا نکردین؟!‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ________________________________ و من یه پسرم! اومدم که متفاوت باشم! اومدم تعریف جدیدی باشم برای واژه ی پسر! اومدم که نشون بدم میشه فرق کرد... ________________________________ موزیک وبلاگو فعال کنین از اخر همین ستون! :) ________________________________ ________________________________ ________________________________ عشق یعنی: مخاطب به مخاطب همه را رد کنی ناگهان بر سر یک اسم کمی مکث کنی...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کارای نویسنده ی وبلاگ -نماینده- رو تایید میکنین و باهاشون موافقین؟!
    آمار سایت
  • کل مطالب : 462
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 269
  • بازدید سال : 1,616
  • بازدید کلی : 37,737
  • کدهای اختصاصی

    دانلود آهنگ جديد