loading...
نوشته های یک نماینده!
نماینده بازدید : 67 شنبه 31 تیر 1396 نظرات (1)
الان چن روزی میشه که همو ندیدیم... بعد اینکه از مسافرت برگشتیم، حالا جدا از اتفاقایی که افتادن و مفصلن، این سری که بردم خانومی رو خوی، به خواست خودش قرار شد دیرتر برم دنبالش... البته من که نفهمیدم چرا اینطور خواست، ولی خب قبول کردم... هرچن برا من خیلی سخته که دور باشم ازش، ولی باید تحمل کنم... انصافا سخته ها، ادم بعد کلی سختی و یه عالمه دردسر عشقشو به دست بیاره و بازم مجبور باشه ازش دور باشه... حالا من دارم به شروع ترم جدید فک میکنم که اوضاع بدترم میشه! دیگه مث تابستون دستم باز نیس هی برم پیشش و بیایم خونه ی ما... کل هفته رو دانشگاه و بیمارستانیم اونوقت... البته خب اون موقعم جذابیتای خاص خودشو داره... حالا ببینیم چجوری میشه و چی کار میکنیم! 😁 مگه من میذارم بد بگذره بهمون 😅 خلاصه که الان از هم دوریم... بعد ازدواجمون این طولانی ترین بازه ی دوریمونه فعلا... اصلا وقتی نیس حوصلم همش سر میره، حس انجام خیلی کارارو ندارم... فقط میخوام بگذره و بشه موقعی که میتونم ببینمش! هرچن نمیدونم کی اون موقع میشه! 😂 یه جور انرژی خاص هس که فقط وقتی ادم پیش اونی که دوسش داره هس، فعال میشه! این الان درصدش کم شده واسم 😅 نیاز دارم به اونی که دوسش دارم که پیشم باشه... مخصوصا در روایات اومده که بغل و اینا خیلی موثرن و شارژ سریع حساب میشن 😅 تو این مدت چن روزی، هی فک میکردم به اینکه چی کار کنم براش... چی براش اماده میشه کرد... کجاها میشه ببرمش و اینا... به نتیجه ی خاصی نرسیدم، منهای یه مورد، که البته خب گف دوس نداره... 😬 حدس زدم اون موقع که چی از ذهنش گذشت و خب خودم خیلی ناراحت شدم و خیلی حالم گرفته شد... ولی خب، چیزی نگفتم به خانومی... به هرحال، باید فک کنم ببینم چی کار میکنم... به هرحال... امروز با دوستم رفتیم ماجراجویی دنبال خونه ی اون دختره که میخوادش... تا حالا ندیده بود خونشونو... رفتیم طرف خونه ی اونا و تازه فهمیدم که این فقط در همین حد یه اسم خیابون میدونه ادرس خونه رو! خلاصه با هر سختی ای بود بالاخره خونه رو پیدا کردیم و یه بررسی کلی انجام دادیم... هی تو ذهنم بود که چقد نیاز دارم با همسر جان حرف بزنم... اخرش که دوستمو بردم و نزدیک خونشون پیاده اش کردم و درجا زنگ زدم به عزیز دلم 😍😅 معلوم بود زیاد حال و حوصله نداش... شایدم من اینطوری احساس کردم! البته از اونجایی که دخترا از کاه کوه میسازن و از هیچ و پوچ یه ماجرای خیلی عظیم و پیچیده، این احتمال هم میدادم که شاید پیش خودش از فیلم دیشب چی ساخته باشه تو ذهنش... اما سعی کردم اهمیتی ندم و مث همیشه باشم 😅 با این چیزا من بیشتر ناراحت میشم... حالا ایشالا که اشتباه میکردم 😅 حرف زدیم یکم صدای دلبر جان رو شنیدم حالم جا اومد... البته صدای بی ذوقش رو 😂 شاید کوه کنده بود خسته بود عزیز دلم 😂 بعععد... خیلی دوس داشتم که کنارم میبود... دستشو میگرفتم و... 😍 این کلاس زبان روزای فرد خیلی وقتمو میگیره... خسته ام میشم... حدودا سه ساعت طول میکشه... فردا باید برم کلاس... امیدوارم زودتر کارم بگیره و اقلا یه حقوق خوب داشته باشه... پ.ن: دل فدای او شد و جان نیز هم...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اینجا یه جاییه که من قسمتی از احساسات و خاطراتمو بنویسم... دوس دارم همیشه بمونن... میخوام همیشه تازه باشم... میخوام پرواز کنم! ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌________________________________ ناراحت میشم... خسته میشم... گریه میکنم... خوشحال میشم... ذوق مرگ میشم... میخندمو میپرم... اوهوم... دیوونه ام! مگه تو چشام نگا نکردین؟!‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ________________________________ و من یه پسرم! اومدم که متفاوت باشم! اومدم تعریف جدیدی باشم برای واژه ی پسر! اومدم که نشون بدم میشه فرق کرد... ________________________________ موزیک وبلاگو فعال کنین از اخر همین ستون! :) ________________________________ ________________________________ ________________________________ عشق یعنی: مخاطب به مخاطب همه را رد کنی ناگهان بر سر یک اسم کمی مکث کنی...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کارای نویسنده ی وبلاگ -نماینده- رو تایید میکنین و باهاشون موافقین؟!
    آمار سایت
  • کل مطالب : 462
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 255
  • بازدید سال : 1,602
  • بازدید کلی : 37,723
  • کدهای اختصاصی

    دانلود آهنگ جديد