loading...
نوشته های یک نماینده!
نماینده بازدید : 73 دوشنبه 18 دی 1396 نظرات (0)
در ایام زیبای فرجه به سر میبریم، خیلی هم بهمون خوش میگذره و گذشته 😁 تلگرامم فیلتر کردن رفتیم لاین فعلا تا ببینیم چی میشه در اینده این مدت کلی خوش گذروندیم، فصل اول سریال تین ولف رو تموم کردیم بالاخره تو این تعطیلات 😅 دکترم رفتیم مکمل و اینا داد واسه دو ماه که ببینیم نتیجه اش چجوری میشه... بیرونم رفتیم کلی خوردیم و چرخیدیم، فقط یکم اشوب و سروصدا بود این مدت، نشد تو ارومیه راحت بگردیم... خیلی عجیبه ها ولی من خودم هوس کرده بودم که بریم خیام بازارو بگردیم، پاساژارو ببینیم، دور بزنیم... نشد ولی، درست همون موقع اوج تظاهرات ارومیه بودیم... البته سردم بود، شب رفتیم پارک داشتیم یخ میزدیم 😂 ولی من که به طور کل لذت بردم از این یکی دو ماه اخر این ترم 😂 تقریبا هرچی خواستم به دست اوردم! فقط یه مسافرت الان هوس کردم یه مدته، اونم بعد امتحانا ببینم شاید یه سفر کوتاه مدت نزدیک تونستیم دوتایی بریم 😁😁😁 خیلی خوب میشه اگه مشکل یا کار خاصی پیش نیاد، ببینیم چه میکنیم اخرش 😅 سیکل خواب و بیداریم بهم خورده، با این وضع موقع امتحانا اذیت میشم، باید دوباره درست کنم اوضاعو 😅 بعد اینکه امروز به این فک میکردم که هرچی میگذره با هم بودن خیلی بهتر و شیرین تر میشه و راحت تر... چون بهتر و دقیق تر میشناسیم همو هرچی میگذره و بیشتر به هم شبیه میشیم و این خودش باعث ارامش بیشتر میشه و ادم احساس خوشحالی بیشتری هم میکنه... اصلا فلسفه اش هم همینه، قرار بوده که تو دوران نامزدی همین اتفاق بیفته و خیلی خوبه که میتونم بگم ما به اون نقطه و به اون حد از تفاهم و سازگاری رسیدیم! 😊 کم کم داریم به اون حد شکست ناپذیری نزدیک میشیم انگار 😂 ایشالا همیشه همینطوریه 😊 با تشکر فراوان از خانوم همسر 😊
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اینجا یه جاییه که من قسمتی از احساسات و خاطراتمو بنویسم... دوس دارم همیشه بمونن... میخوام همیشه تازه باشم... میخوام پرواز کنم! ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌________________________________ ناراحت میشم... خسته میشم... گریه میکنم... خوشحال میشم... ذوق مرگ میشم... میخندمو میپرم... اوهوم... دیوونه ام! مگه تو چشام نگا نکردین؟!‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ________________________________ و من یه پسرم! اومدم که متفاوت باشم! اومدم تعریف جدیدی باشم برای واژه ی پسر! اومدم که نشون بدم میشه فرق کرد... ________________________________ موزیک وبلاگو فعال کنین از اخر همین ستون! :) ________________________________ ________________________________ ________________________________ عشق یعنی: مخاطب به مخاطب همه را رد کنی ناگهان بر سر یک اسم کمی مکث کنی...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کارای نویسنده ی وبلاگ -نماینده- رو تایید میکنین و باهاشون موافقین؟!
    آمار سایت
  • کل مطالب : 462
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 53
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 53
  • بازدید ماه : 291
  • بازدید سال : 1,638
  • بازدید کلی : 37,759
  • کدهای اختصاصی

    دانلود آهنگ جديد