loading...
نوشته های یک نماینده!
نماینده بازدید : 95 دوشنبه 28 تیر 1395 نظرات (0)

شد هشت روز... خدا خودش کمک کنه بقیشم بگذره... :/

زهی خیال باطل که فک کنه اینجوری من سرد میشم... والا...

الان تو اتوبوسم... میرم خوی... برا یه سری کاری که اونجا دارم...

علاقه پیدا کردم که استانبولی یاد بگیرم... دیروز چن تا اهنگ گوش دادم... یکی بودش Zozrun ne sevgilim... اخ که چقد خوب بود... واقعا دوس دارم ازش بپرسم بااااا

Senin benimle zorun ne sevgilim?!!

Bu kalpi kirip kirip neden parçildiyorusun??!!

والا...

خیلی گرمه انصافا... تا برسم اونجا میپزم هههه

امروز بعد از مدت ها صورتمو زدم... ینی از وقتی برگشته بودم خونه از دانشگاه، نزده بودم... دلیلی نداشت بزنم :/ ولی دیگه خیلی زیاد شده بود، امروز زدم... مامانم میگه چقد پیر به نظر میای هههه حالا چسب و تافت جدید خریدم، مامانمم براش جالبه میگه میخواد ببینه چجوریه! مث اینکه تو ارایشگاهم دیده بود، طرف موهاشو فر کرده بود همونطوری مونده بودن...

دهونیمه... سر ظهر میرسم خوی... برم کارمو بکنم، ناهار بخورم و یکم دور بزنم... دوس دارم برم اون پارکه... :/ دلم خیییلی خیلی تنگ شده براش... :|

هعییی... خدا سر هیشکی نیاره همچین چیزیو... خیلی بده...

Ostune dushuyorum...

Kendini çekiyor...

هعععیییی...

نشد بهش بگم... شاید چون نه عکس داشتم ازش، نه فرصت نگا کردن تو چشماش اون همه... فقط اون بار که بیرون بودیم، اونم که من کلا رو ابرا بودم هههه چشماش خیلی قشنگن... خیلی چیزای دیگه ام دوس دارم بگم... ولی خب‌‌‌... ولی نمیتونم بگم... خجالت میکشم... :| در کل ای لاو هر سووووو ماچ! :)

نه... اینطوری نه... فارسی... فارسی بهتره...

خیلی خیلی خیلی دوست دارم... همیشه یادت بمونه...

Now it looks much better... 

:)

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اینجا یه جاییه که من قسمتی از احساسات و خاطراتمو بنویسم... دوس دارم همیشه بمونن... میخوام همیشه تازه باشم... میخوام پرواز کنم! ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌________________________________ ناراحت میشم... خسته میشم... گریه میکنم... خوشحال میشم... ذوق مرگ میشم... میخندمو میپرم... اوهوم... دیوونه ام! مگه تو چشام نگا نکردین؟!‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ________________________________ و من یه پسرم! اومدم که متفاوت باشم! اومدم تعریف جدیدی باشم برای واژه ی پسر! اومدم که نشون بدم میشه فرق کرد... ________________________________ موزیک وبلاگو فعال کنین از اخر همین ستون! :) ________________________________ ________________________________ ________________________________ عشق یعنی: مخاطب به مخاطب همه را رد کنی ناگهان بر سر یک اسم کمی مکث کنی...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کارای نویسنده ی وبلاگ -نماینده- رو تایید میکنین و باهاشون موافقین؟!
    آمار سایت
  • کل مطالب : 462
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 241
  • بازدید سال : 1,588
  • بازدید کلی : 37,709
  • کدهای اختصاصی

    دانلود آهنگ جديد