loading...
نوشته های یک نماینده!
نماینده بازدید : 193 پنجشنبه 27 آبان 1395 نظرات (0)
کلا اتفاقای خیلی جالبی دارن میفتن و اینطور که من دارم میبینم و درمورد گذشته میفهمم، خیلی شبیه اینا قبلا اتفاق افتادن!!! ینی بابام و مامانم همین چیزارو داشتن... حالا دقیقا هم نه، ولی خیلی شبیهشون... اصلا انگار ژنتیکیه 😁 یه سری اطلاعات پیدا کردم... هرچن اسون نبود اصلا کشف کردنشون! سفارشای مامان 😅 حالا موند ادرس... برا پیدا کردن ادرس یه سری نقشه هایی دارم، ولی خیلی نمیشه مطمئن بود که کسی بهشون شک نکنه... برا همین اکثر نقشه هام منتفی ان، میمونه دو سه راه، که هفته ی بعد میرم یکیشونو تست کنم 😁 هاااا... یادم اومد چی میخواستم بنویسم... درمورد یه برنامه به اسم گلبرگ بود، برنامهه رو اقای دهنوی به عنوان کارشناسش میاد... میگن توش گفته بود که بهتره همسر ایندتون درمورد روابط گذشته تون ندونه... ولی من همیشه فک میکردم طرف بدونه همه چیو بهتره... امااااا... دیروز با مامانم حرف میزدیم، اتفاقا از اینم حرف زدیم... مامانم گف اتفاقا اون برنامه و یه سری برنامه های دیگه رو تو رادیو دیده... گف که روابط غیر اخلاقی رو نباید گفت ولی نامزدی ای که بهم خورده یا رابطه ای که جور نشده رو باید گفت... خیلی خوبه دیگه، همونیه که من فکر میکردم... اینجوری هم اعتماد و اطمینان بیشتر میشه، هم جلوی ناراحتی گرفته میشه، پس فردا یکی بره یه حرفای مزخرفی بزنه به طرف از خودش و... که بد تره... همون بهتر از خود ادم همه چیو بشنوه طرف... خوبه پس حالا این وبلاگ یه بهونه برا سرجاش بودن داره، فعلا البته... 😅😅😅 تا وقتی که جریانات جالب انگیز اوکی شن و حتمی شن... 😁😁😁 مامانم میگه اگه تحقیق کردن و نتیجه مثبت بود، اقدام میشه 😂😁 من از همین الان درمورد اون استرس دارم... خیلی خیلی خیلی کم پیش میاد من استرس بگیرماااا... ینی در موارد خیلی معدود و خاص 😅 دیگه درمورد امتحان و کنکور و اینا یه ذره ام استرس نداشتم که 😂 ولی این و هرچیز مربوط بهش بهم استرس میده... 😅 مونده نظر بابام... درسته خب خودش خونه و ماشین اینا میگیره واسم، ولی خود ادم از خودش داشته باشه اونارو، یه چیز دیگه اس... ترم بعد میخوام یه کارایی بکنم... حالا که بحث رفتنم کاملا منتفی شده، خیالم راحته و میتونم برنامه دراز مدت بچینم... 😊 البته... امیدوارم منتظر یکی دیگه نباشه... 😬😬😬 یه چیز دیگه که مامانم گف... میگف از وقتی این جریان شروع شده عوض شدی! به گفته ی وی قبلا خیلی بی حوصله و اینا بودم... خب راستم میگه، و میگه کاملا مشخصه کدوم مورد واست بهتره 😁😂😂
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اینجا یه جاییه که من قسمتی از احساسات و خاطراتمو بنویسم... دوس دارم همیشه بمونن... میخوام همیشه تازه باشم... میخوام پرواز کنم! ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌________________________________ ناراحت میشم... خسته میشم... گریه میکنم... خوشحال میشم... ذوق مرگ میشم... میخندمو میپرم... اوهوم... دیوونه ام! مگه تو چشام نگا نکردین؟!‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ________________________________ و من یه پسرم! اومدم که متفاوت باشم! اومدم تعریف جدیدی باشم برای واژه ی پسر! اومدم که نشون بدم میشه فرق کرد... ________________________________ موزیک وبلاگو فعال کنین از اخر همین ستون! :) ________________________________ ________________________________ ________________________________ عشق یعنی: مخاطب به مخاطب همه را رد کنی ناگهان بر سر یک اسم کمی مکث کنی...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کارای نویسنده ی وبلاگ -نماینده- رو تایید میکنین و باهاشون موافقین؟!
    آمار سایت
  • کل مطالب : 462
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 60
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 60
  • بازدید ماه : 298
  • بازدید سال : 1,645
  • بازدید کلی : 37,766
  • کدهای اختصاصی

    دانلود آهنگ جديد