loading...
نوشته های یک نماینده!
نماینده بازدید : 79 پنجشنبه 28 دی 1396 نظرات (3)
یه مدت بود خانومی حالش خوب نبود... تو فرجه ها بخاطر درد گردن و کتفش رفته بودیم دکتر و یه مقدار مکمل و ویتامین و اینا داد بهش تا یه مدت تقویت بشه، فک کنم بهتر شده الان تقریبا... ولی از یه چن روز پیش میگف حالش خیلی بده و حالت تهوع داره، سرش گیج میرفت و چشاش سیاهی میرفت... خیلی نگران شده بودم... نمیدونم از تغذیه ی کمشه یا شایدم بخاطر استرس و نگرانی واسه امتحانا و ایناس... رفتیم دکتر بهش یکم ضد تهوع اینا داد، حالا خودش که میگف حالش بهتر شده، الانم که یه چن روزیه خوبه انگار واقعا 😅 چن روزه شرایط طوری پیش میرن که نمیدونم چرا، ویژگی های موارد انتخابی مردم بعنوان مثلا دوست و حالا زن آینده به گفته های خودشون، گفته میشن... پیش خودم که فک میکنم واقعا مسخره به نظرم میاد و مقایسه که میکنم واقعا میگم من چقد خوش شانس و خوشبختم! واقعا خدا لطف کرده بهم و زندگی به این سمت پیش رفت... اینکه میبینم نهایت فکر و ارزو و پتانسیلاشون چیه و چیا میگن و چی میخوان و... و این ور همسر من چجوری بود اون موقعا که مجرد بود، هم تعجب اوره، هم خوشحال کننده... امتحانارم نسبتا خوب دادیم فعلا، سه تا دیگه مونده و بعدش تموم... بریم یکم تعطیلات بیشتر از الان خوش بگذرونیم 😂😊
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط دانلود ریمیکس آهنگ + اورجینال (دلدار موزیک) در تاریخ 1400/12/20 و 23:53 دقیقه ارسال شده است

با سلام و احترام خدمت شما دوست گرامی وب زیبایی دارید و مطالبتون هم زیباست ، امیدوارم هر روز بیشتر از دیروزتون پیشرفت کنید و بازدیدهاتون ده ها برابر بشه ، امیدوارم شما هم به وب بنده سر بزنید http://music.5kb.ir

این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.

این نظر توسط iosyar در تاریخ 1396/11/21 و 22:28 دقیقه ارسال شده است

مسابقه هاي جديد سايت آي او اس يار رو از دس ندين.
سوالاي جالب و جوايز خوبي داره. هر روز مسابقه جديد. هرچي زودتر بياي به نفعته
آموزش هم داره. اگه قابليتاي آيفونو نميدوني يا منتظر آيفون جديدي يه سر بزن
http://bit.ly/2sfwmy4


کد امنیتی رفرش
درباره ما
اینجا یه جاییه که من قسمتی از احساسات و خاطراتمو بنویسم... دوس دارم همیشه بمونن... میخوام همیشه تازه باشم... میخوام پرواز کنم! ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌________________________________ ناراحت میشم... خسته میشم... گریه میکنم... خوشحال میشم... ذوق مرگ میشم... میخندمو میپرم... اوهوم... دیوونه ام! مگه تو چشام نگا نکردین؟!‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ________________________________ و من یه پسرم! اومدم که متفاوت باشم! اومدم تعریف جدیدی باشم برای واژه ی پسر! اومدم که نشون بدم میشه فرق کرد... ________________________________ موزیک وبلاگو فعال کنین از اخر همین ستون! :) ________________________________ ________________________________ ________________________________ عشق یعنی: مخاطب به مخاطب همه را رد کنی ناگهان بر سر یک اسم کمی مکث کنی...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کارای نویسنده ی وبلاگ -نماینده- رو تایید میکنین و باهاشون موافقین؟!
    آمار سایت
  • کل مطالب : 462
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 261
  • بازدید سال : 1,608
  • بازدید کلی : 37,729
  • کدهای اختصاصی

    دانلود آهنگ جديد