loading...
نوشته های یک نماینده!
نماینده بازدید : 42 دوشنبه 24 مهر 1396 نظرات (0)
اومدیم بازم دانشگاه، سرمون شلوغ شد 😁 بازم یه عالمه اتفاق و ماجرا و... دیگه کم کم داره میشه یه ماه که اومدیم... کلا خیلی خوب بوده تا الان... هفته های اول که دردسرای خودشو داشتن، خوابگاه و دانشگاه تو وضعیت خیلی بدی بودن، البته هنوزم هستن! خیلی تلاش کردم، کلی رایزنی کردم و اینا‌، یه لیست نوشتم از مشکلات دانشگاه... لیسته رفت دست استاندار، امام جمعه، فرماندار، رییس دانشگاه ارومیه و... چیزایی که نوشته بودم، به فکر کسی نمیرسیدن اصلا... رییس دانشگاه هم عوض شد همون هفته، فعلا منتظریم ببینیم این جدیده چه گلی به سرمون میزنه... درکل من چشمم اب نمیخوره... بعد اینکه اتفاقای ناخوشایند هم یکم افتادن... البته نه بین ما دوتا، برا ما دو تا از طرف بقیه! خب لطف دارن دیگه، همیشه شامل حالمون شده این لطفشون! به هرحال منم همیشه به همسر جان میگم که بذار بترکن بقیه، از حسودی و... هیچ وقت نمیرسن بهمون 😁 بعد اینکه شورای دانشجویی نظام پرستاری تشکیل شد تو خوی، منم کردن رییسش 😅 خوب شده حالا، یه تشکل نسبتا درست حسابی دستمون اومده حالا 😁 ایشالا به امید خدا میترکونیم... بعد تولد همسر جان هم همین چن روز پیش گرفتیم... من واسش کیف خریدم و دو تا میشه گف کاردستی درست کردم 😂 ولی انصافا خیلی خوب بودن... خوشش هم اومد خیلی 😁😍 بعد، به صورت جمعی براش گوشی گرفتیم... البته یه چیزی گرفتیم که چشم بقیه هم دراد 😁😁😁 تولدش بهش موز هم کادو دادیم 😂 زهرا هم براش یه گربه با نمد درست کرد... فک کنم فقط مونده بود ابگوشت ببریم بدیم بهش 😂 بعد یه بارم تو خونه ی خودشون براش تولد گرفتیم... البته این دفه من چیزی نخریدم خب 😂 واسه اون کاردستیا دو هفته فک کرده بودم... بعد یه سری برنامه ی دیگه ام تو ذهنم داشتم که خب بخاطر مشکلات زمانی و برنامه ریزی و هماهنگی، نشدن 😬 ایشالا بعدا 😅 بعد این که کاراموزی خیلی بهمون خوش گذشته فعلا 😂 دیر میریم... زود میایم... کم میریم... نمیریم... 😅 حالا یه المپیاد قراره برگزار کنیم، کارای اونو هماهنگ میکنیم... چون تازه تشکیل شدیم، یکم اولاش گرفتاری داشتیم... کم کم داریم سرعت میدیم به کارا و راحت میریم جلو... اها، الان موند مانتو بگیرم برای خانومی 😅😘 ببینم چی میشه... راستی بالاخره دخترارو بردم پیتزام بهشون دادم... خوب بود درکل، امیدوارم اونام از این کارا بکنن همش مارو ببرن بهمون بدن... پیتزا، دنر، غذا... 😂
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اینجا یه جاییه که من قسمتی از احساسات و خاطراتمو بنویسم... دوس دارم همیشه بمونن... میخوام همیشه تازه باشم... میخوام پرواز کنم! ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌________________________________ ناراحت میشم... خسته میشم... گریه میکنم... خوشحال میشم... ذوق مرگ میشم... میخندمو میپرم... اوهوم... دیوونه ام! مگه تو چشام نگا نکردین؟!‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ________________________________ و من یه پسرم! اومدم که متفاوت باشم! اومدم تعریف جدیدی باشم برای واژه ی پسر! اومدم که نشون بدم میشه فرق کرد... ________________________________ موزیک وبلاگو فعال کنین از اخر همین ستون! :) ________________________________ ________________________________ ________________________________ عشق یعنی: مخاطب به مخاطب همه را رد کنی ناگهان بر سر یک اسم کمی مکث کنی...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کارای نویسنده ی وبلاگ -نماینده- رو تایید میکنین و باهاشون موافقین؟!
    آمار سایت
  • کل مطالب : 462
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 271
  • بازدید سال : 1,618
  • بازدید کلی : 37,739
  • کدهای اختصاصی

    دانلود آهنگ جديد