loading...
نوشته های یک نماینده!
نماینده بازدید : 36 شنبه 18 آذر 1396 نظرات (0)
درگیر زندگی شدیم که دیگه انگار فرصت نوشتن نیس... البته خب شایدم برا اینه که دیگه حرفارو هی به هم میگیم بعدم همش با همیم و اینا 😅 یه عالمه خاطرات خوب و قشنگ ساختیم تو این مدت... یه خیلی خوش گذشته... کارامونو خوب پیش بردیم و کلا حالمون پیش همدیگه حسابی خوبه... یه عالمه کادو به هم دادیم و... 😊 بترکه چشم حسود😁 به این تقریبا هفت ماهی که گذشت که نگاه میکنم، میبینم واقعا باید خدارو شکر کنم که همچین همسری قسمتم شد... اداها و کارای بقیه رو مخصوصا آدم میبینه و یه مقایسه میکنه اون موقع خیلی بیشتر به چشم میاد که بقیه چین و این همسر جان چی! خلاصه که واقعا خدا همیشه تو همه ی موارد با من پارتی بازی کرده 😅
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اینجا یه جاییه که من قسمتی از احساسات و خاطراتمو بنویسم... دوس دارم همیشه بمونن... میخوام همیشه تازه باشم... میخوام پرواز کنم! ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌________________________________ ناراحت میشم... خسته میشم... گریه میکنم... خوشحال میشم... ذوق مرگ میشم... میخندمو میپرم... اوهوم... دیوونه ام! مگه تو چشام نگا نکردین؟!‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ________________________________ و من یه پسرم! اومدم که متفاوت باشم! اومدم تعریف جدیدی باشم برای واژه ی پسر! اومدم که نشون بدم میشه فرق کرد... ________________________________ موزیک وبلاگو فعال کنین از اخر همین ستون! :) ________________________________ ________________________________ ________________________________ عشق یعنی: مخاطب به مخاطب همه را رد کنی ناگهان بر سر یک اسم کمی مکث کنی...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کارای نویسنده ی وبلاگ -نماینده- رو تایید میکنین و باهاشون موافقین؟!
    آمار سایت
  • کل مطالب : 462
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 252
  • بازدید سال : 1,599
  • بازدید کلی : 37,720
  • کدهای اختصاصی

    دانلود آهنگ جديد