loading...
نوشته های یک نماینده!
نماینده بازدید : 24 دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

یه اهنگ از مرتضی پاشایی بود به ایم دروغ دوس داشتنی، خیلی دوسش دارم...

بگو این دروغ دوست داشتنیو این بارم

باز بگو بی تو میمیرم بگو دوست دارم

من که این همه دروغ تو رو باور کردم

یه دفعه دیگه بگو بگو که برمیگردم

هرچن مال ما شاید برعکسه... به هرحال... خیلی خوبه این اهنگ...
یه اهنگ دیگه ام هس T-Dey خونده... به اسم انگشت نما... اونم خیلی خوبه، صدای خواننده ام که ترکونده واقعا...
دستم درد نمیکنه دیگه...
فک داشتم میکردم که اون هم میتونه منو تحمل کنه بعدا؟ اونم میتونه برام صبر کنه؟ اونم انقد باورم خواهد داشت که قسم بقیه رو هم باور نکنه؟! نمیدونم... زندگی دو طرفه اس خب... اگه من درست حسابی بودم و ارزششو داشتم ول نمیکرد و فکر جدا شدن ازم به سرش نمیزد... البته شایدم چون من مث بعضیا اونو وابسته ی خودم نکردم به هزار روش نامردی و گولش نزدم و بدون رضایت خودش براش کاری نکردم... خب شاید باید اینطوری نمیبودم، نمیدونم فعلا... 
ولی من... I laid my armor down for her... و اون ازاد بود همه چیو ببینه، همه ی نواقص و نقطه ضعفام رو که بقیه نمیدیدن... ازاد بودش هرکاری بخواد بکنه... صوبتی ندارم دیگه...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اینجا یه جاییه که من قسمتی از احساسات و خاطراتمو بنویسم... دوس دارم همیشه بمونن... میخوام همیشه تازه باشم... میخوام پرواز کنم! ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌________________________________ ناراحت میشم... خسته میشم... گریه میکنم... خوشحال میشم... ذوق مرگ میشم... میخندمو میپرم... اوهوم... دیوونه ام! مگه تو چشام نگا نکردین؟!‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ________________________________ و من یه پسرم! اومدم که متفاوت باشم! اومدم تعریف جدیدی باشم برای واژه ی پسر! اومدم که نشون بدم میشه فرق کرد... ________________________________ موزیک وبلاگو فعال کنین از اخر همین ستون! :) ________________________________ ________________________________ ________________________________ عشق یعنی: مخاطب به مخاطب همه را رد کنی ناگهان بر سر یک اسم کمی مکث کنی...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کارای نویسنده ی وبلاگ -نماینده- رو تایید میکنین و باهاشون موافقین؟!
    آمار سایت
  • کل مطالب : 462
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 264
  • بازدید سال : 1,611
  • بازدید کلی : 37,732
  • کدهای اختصاصی

    دانلود آهنگ جديد