loading...
نوشته های یک نماینده!
نماینده بازدید : 101 شنبه 19 تیر 1395 نظرات (0)

فک میکردم دیگه هیچ حسی ندارم... ولی اشتباه میکردم انگار... سوار شدم و حدودا پنج ساعت رانندگی ‌کردم... فقط میرفتم و میچرخیدم و گاز میدادم...

روز جالبی نبود... رفتم دوتا بازی کردم... یکی از روزایی بودش که خیلی خوب بازی میکردم... ولی دوس نداشتم خودم... چون ارومم نکرد...

تلگرام پیام میدن و حال جواب دادن بهشونو ندارم... هر کسی حق داره برا مدتی خسته بشه، نه؟! میخوام یکم از فرصتم استفاده کنم... شاید یکمم بشه یه مدت بیشتر... اقلا تا یه چیزی حالمو بهتر کنه... یا خودم بتونم جمعو جور شم... زیاد طول نمیکشه! راهشو پیدا میکنم...

هوووففف... چرتوپرت بازم... اند نو وان کیرز... شاید حتی خودم!

برم ببینم چی کار میشه کرد... زیادی خوب دارم کار میکنم تو خیلی چیزا این روزا... :/

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اینجا یه جاییه که من قسمتی از احساسات و خاطراتمو بنویسم... دوس دارم همیشه بمونن... میخوام همیشه تازه باشم... میخوام پرواز کنم! ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌________________________________ ناراحت میشم... خسته میشم... گریه میکنم... خوشحال میشم... ذوق مرگ میشم... میخندمو میپرم... اوهوم... دیوونه ام! مگه تو چشام نگا نکردین؟!‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ________________________________ و من یه پسرم! اومدم که متفاوت باشم! اومدم تعریف جدیدی باشم برای واژه ی پسر! اومدم که نشون بدم میشه فرق کرد... ________________________________ موزیک وبلاگو فعال کنین از اخر همین ستون! :) ________________________________ ________________________________ ________________________________ عشق یعنی: مخاطب به مخاطب همه را رد کنی ناگهان بر سر یک اسم کمی مکث کنی...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کارای نویسنده ی وبلاگ -نماینده- رو تایید میکنین و باهاشون موافقین؟!
    آمار سایت
  • کل مطالب : 462
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 243
  • بازدید سال : 1,590
  • بازدید کلی : 37,711
  • کدهای اختصاصی

    دانلود آهنگ جديد