loading...
نوشته های یک نماینده!
نماینده بازدید : 33 سه شنبه 07 دی 1395 نظرات (0)
این دو روز اخیر اتفاقای عجیبی افتادن... بعضیا جوری سوختن که پرونده سازی کردن به خیال خودشون، خواستن مثلا مارو خراب کنن... درسته رفتیم حراست صحبت کردیم، ولی چیزی نبود اصلا که بخوان بچسبونن بهمون! والا... طرف سر یه قضیه ی دیگه با دخالت من نتونسته به هدفش برسه سر بقیه رو شیره بماله، الان عقده کرده... ولی الکی داره دستو پا میزنه... 😐 ولش... جدیدا خیلی تیکه های ظریف و جالی انگیزی میندازن بعضییااااا 😂 اصلا من چیزی پیدا نمیکنم بگم 😂 دیگه ببینین وضع چجوریه... قافیه و قیافه میکنن... اوه اوه 😂 ولی خیلی باحال بود 😁 خودم کلی خندیدم... خدا بخیر کنه 😂 میگفتم شاید اون ناراحت شه، بعد دیدم فک نکنم... شاید اونم خندیده ایشالا😅😊😊😊 یه پمفلت و پوستر درست کردیم عجب چیزی شد 😂😂😂 ینی نیم ساعت کشید پمفلت درست کردنم... یکم چون فتوشاپ نبود، با برنامه های ساده تر مجبور شدم کار کنم طول کشید 😂😂😂 پوسترم با سلیقه ام جور نبود یکم تغییر دکوراسیون دادم 😂 ولی کلا حال داد این حرکت... خیلی تمیز و استریل شد! 😂 دیروز تو کلاس روان، استادمون یه صحنه یه مثالی زد از یه معاون اموزشی فک کنم تو دانشگاه بقیه الله... پشتش اون طرفو به من تشبیه کرد 😅 اخ اخ چه هندونه ای گذاش زیر بغلمممم... چه قندی اب کرد تو دلم 😁 ایام فرجه ها سخت میشه... دیگه نمیبینمش 😬 معلوم نیس حالا کی بریم فرجه ولی احتمالا همین هفته اخرشه... با اینکه سرم خیلی شلوغ بود و اینا، ولی یه فکرایی کردم واسه امتحانا ببینم چی میشه... ایشالا که موافقت میشه... سخته برنامه رو چیدن... چهار پنج نفرو باید در نظر بگیرم... هرجوری بخوایم نمیشه... هم ورودیای بهداشتم هستن درس مشترک داریم جاش عوض نمیشه... خدا رحم کنه 😅
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اینجا یه جاییه که من قسمتی از احساسات و خاطراتمو بنویسم... دوس دارم همیشه بمونن... میخوام همیشه تازه باشم... میخوام پرواز کنم! ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌________________________________ ناراحت میشم... خسته میشم... گریه میکنم... خوشحال میشم... ذوق مرگ میشم... میخندمو میپرم... اوهوم... دیوونه ام! مگه تو چشام نگا نکردین؟!‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ________________________________ و من یه پسرم! اومدم که متفاوت باشم! اومدم تعریف جدیدی باشم برای واژه ی پسر! اومدم که نشون بدم میشه فرق کرد... ________________________________ موزیک وبلاگو فعال کنین از اخر همین ستون! :) ________________________________ ________________________________ ________________________________ عشق یعنی: مخاطب به مخاطب همه را رد کنی ناگهان بر سر یک اسم کمی مکث کنی...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کارای نویسنده ی وبلاگ -نماینده- رو تایید میکنین و باهاشون موافقین؟!
    آمار سایت
  • کل مطالب : 462
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 51
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 51
  • بازدید ماه : 289
  • بازدید سال : 1,636
  • بازدید کلی : 37,757
  • کدهای اختصاصی

    دانلود آهنگ جديد