loading...
نوشته های یک نماینده!
نماینده بازدید : 33 شنبه 29 خرداد 1395 نظرات (0)

بالاخره اینم دادم رف... خوب بودش در کل... :)

اتفاقای جالبی افتادن... ولی یکی که از همه جالب انگیز تر بودو تعریف میکنم... اینو هم اتاقیم بهم گف :)

یکی ‌دو هفته پیش، من برگشته بودم خونه، یکی‌ از نگهبانا میاد پیش بچه های اتاق ما و یه سری دیگه از اتاقا... میشینن حرف‌ میزنن طبق معمول... درمورد اون اولا که ما اومده بودیم و خاطرات و اینا میگن... نگهبانه میگه شماها تازه امده بودین، درمورد ورودیا حرف میزدیم... همه جا ‌بود صحبتتون طبیعتا... همه اون موقع اولا میگفتن این تقوی چجوری میخواد مواظب‌ خودش باشه و چجوری میخواد بمونه تو خوابگاه و شهر‌ غریبه و...! نگهبانه میگه من همون موقغ گفتم اتفاقا شما ‌باید اصلا نگران این نباشین، از این باید بترسین اتفاقا! نه یکی مث‌ مهران (هم اتاقیم)... این (منظورش من بودم) یه دانشکده رو میپیچونه، رو نوک انگشتش میچرخونه هممونو... خیلی زود جای خودشو پیدا میکنه، حالا میبینین... از بس زرنگه! ولی مهران با اون هیکلش ممکنه نتونه خودشو پیدا کنه... ای ای انقد ذوق کرده بودم باورم نمیشد... ولی هم اتاقیم میگف دقیقا همین جوری داشت میگف نگهبانه هههه والا مونده بودم چجوری اون اولا فهمیده بود لامصب هههههه

خیلی جالب بود برام که اینجور چیزیم تو فکر بقیه... البته همچین بی راه هم فک نکردن و کاملا درست بود فکرشون هههه

البوم رگ خواب محسن یگانه رو گوش‌ میدادم... خیلی خوبه... واقعا چیزای قشنگ و جالبی میگه...

:)

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اینجا یه جاییه که من قسمتی از احساسات و خاطراتمو بنویسم... دوس دارم همیشه بمونن... میخوام همیشه تازه باشم... میخوام پرواز کنم! ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌________________________________ ناراحت میشم... خسته میشم... گریه میکنم... خوشحال میشم... ذوق مرگ میشم... میخندمو میپرم... اوهوم... دیوونه ام! مگه تو چشام نگا نکردین؟!‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ________________________________ و من یه پسرم! اومدم که متفاوت باشم! اومدم تعریف جدیدی باشم برای واژه ی پسر! اومدم که نشون بدم میشه فرق کرد... ________________________________ موزیک وبلاگو فعال کنین از اخر همین ستون! :) ________________________________ ________________________________ ________________________________ عشق یعنی: مخاطب به مخاطب همه را رد کنی ناگهان بر سر یک اسم کمی مکث کنی...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کارای نویسنده ی وبلاگ -نماینده- رو تایید میکنین و باهاشون موافقین؟!
    آمار سایت
  • کل مطالب : 462
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 246
  • بازدید سال : 1,593
  • بازدید کلی : 37,714
  • کدهای اختصاصی

    دانلود آهنگ جديد