loading...
نوشته های یک نماینده!
نماینده بازدید : 44 دوشنبه 25 بهمن 1395 نظرات (0)
زندگی یه جورایی میشه گف کلا با درک متقابل و حق دادن به بقیه و... میگذره... خیلی قشنگ تر میشه و به مراتب قابل تحمل تر، اگه فرصت بدیم به بقیه، زود قضاوتشون نکنیم، زود ناراحت نشیم، سریع گارد نگیریم و... بعضی وقتا سخت میشه... ممکنه ادم احساس کنه که چرا باید یکیو دوس داشته باشه که معلوم نیس بهش میرسه اصلا یا نه! ممکنه ادم فک کنه که چرا باید به کسی که نمیاد جلو ابراز علاقه کنه! شاید بعضی وقتا ادم اینطوری پیش خودش فک کنه... حس درست و منطقی ایه... ولی اکثر وقتا این قلب و احساساتن که برنده میشن... به نظرم بستگی به خود ادم و طرف مقابلش داره... این که ادم ببینه بخاطر یکی دیگه میتونه قید فکرشو بزنه و بدون ترس یا بدون منطق و اینجور چیزا پیش بره... همیناس دیگه... بعضی وقتا خب ادم خسته میشه! کلافه... نمیدونه چی درسته و چی کار باید بکنه... بعد اینجور جاهاس که اون یکی طرف خودشو نشون میده... ادامه میده، سعی خودشو میکنه... یه جور انگیزه و امید که علاقه و دوس داشتن به ادم میده... و کمک میکنه تا تو هر مشکل و سختی ای طرف مقابلو ترجیح بده... یه فیلم بود مثلا، چن روز پیش دیدیم... پسره با اینکه به کاری که دختره میکرد اعتقادی نداشت در کل، ولی فقط و فقط چون دختره رو دوس دا‌شت، بهش ده هزار دلار داد... گفت درسته من باور ندارم، اما تو که داری! پس برام مهمه... این نمونه ی کامل یه عشق بود... شاید بگن این ادم کوره و کر... مغزش کار نمیکنه، پولشو حروم کرد و... ولی، بعضی چیزا از پول و مقام و شهرت و... خیلی مهم ترن واسه ادم... این بعضی چیزا میتونن حتی خیلی ساده با‌شن! حتی یه ذره مریض ‌شدن و ناراحتی... که چه بلایی سر آدم نمیاره... نمونه اش میشه تاکی کاردی به همراه هیپوتنشن! بعد... فعلا همینا... انرژی واسم نمونده دیگه... امروز از فکرو خیال کلی خسته شدم... بعدش هم رفتیم تربیت بدنی... یکم دلم از قبل روشن تره... امیدم بیشتر شده... ولی خب اینکه داره زمان میگذره و معلوم نیس چقد طول بکشه اذیتم میکنه... یه نفر دیگه رو هم الان دارم اذیت میکنم خب... اونم نه یه نفر معمولی... یه نفر خاص... پ.ن: یه وبلاگ پیدا کردم از سال ۸۵ تا امسال توش خاطره هس... خاطرات یه دختر و پسره... دو نفری نوشتن... از سال ۸۴ با هم آشنا شدن... سال ۹۰ ازدواج کردن!!! هفففففت سااااال صبر کردن... تحمل کردن... نمیدونم چجوری... هفت سال خیلیه... با کلی مشکل و سختی و... خیلی جالبه در کل...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اینجا یه جاییه که من قسمتی از احساسات و خاطراتمو بنویسم... دوس دارم همیشه بمونن... میخوام همیشه تازه باشم... میخوام پرواز کنم! ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌________________________________ ناراحت میشم... خسته میشم... گریه میکنم... خوشحال میشم... ذوق مرگ میشم... میخندمو میپرم... اوهوم... دیوونه ام! مگه تو چشام نگا نکردین؟!‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ________________________________ و من یه پسرم! اومدم که متفاوت باشم! اومدم تعریف جدیدی باشم برای واژه ی پسر! اومدم که نشون بدم میشه فرق کرد... ________________________________ موزیک وبلاگو فعال کنین از اخر همین ستون! :) ________________________________ ________________________________ ________________________________ عشق یعنی: مخاطب به مخاطب همه را رد کنی ناگهان بر سر یک اسم کمی مکث کنی...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کارای نویسنده ی وبلاگ -نماینده- رو تایید میکنین و باهاشون موافقین؟!
    آمار سایت
  • کل مطالب : 462
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 58
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 58
  • بازدید ماه : 296
  • بازدید سال : 1,643
  • بازدید کلی : 37,764
  • کدهای اختصاصی

    دانلود آهنگ جديد