loading...
نوشته های یک نماینده!
نماینده بازدید : 27 سه شنبه 14 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

تلگرام کلی انلاین موندم... حالا البته نمیگم چرا، چون میخونه، بعدا میاد میگه که نخیر اینطوری نیستو فلان و... فقط میگم ان بودم کلی، بعدا خودم هروقت بخونم میفهمم چی به چی شد...

شاید هفته ی بعد برم نمایشگاه کتاب تهران.‌‌.. این هفته اصلا حس رفتن ندارم... یکمم کار دارم... بمونه هفته ی بعد، بلکخ فرجی هم شد و گوشی شد خریدم...

با یکی از استادا حرف زدم امروز... نظرمو بهش گفتم نامحسوس، استاده هم قبول کرد که یکمی تغییر ایجاد کنه تو روشش... البته یه جوری گفتم که خودش اون نتیجه رو گرف... خیلی خوب شد :)

خسته ام... واقعا خسته ام... مسافرتو برا همین میخواستم، ذهنم باز بشه یکم... ولی الان نمیتونم... ببینم چی میشه...

شاید یه چیزایی درمورد خودم اضافه کردم اینجا... یه چی شبیه بیوگرافی... شایدم‌ ننوشتم...

هی میان بهم میگن فلان شد و فلان کس فلان کرد و... ولی انگار نمیشنوم دیگه... برام مهم‌ نیس...

تازه امروز یه چیزی فهمیدم... که من خسته میشم خیلی جدیدا... قبلا انقد حوصله داشتمو خستگی ناپذیر... الان خیلی سریع حوصلم سر میره... خسته میشم... چقد مسخره... :/

چی بگم... حرفی ندارم فعلا... زندگی رو ****... :/

پوههفففف....

دلم برا پرواز کردن و بال در اوردن تنگ شد یهو... :|

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اینجا یه جاییه که من قسمتی از احساسات و خاطراتمو بنویسم... دوس دارم همیشه بمونن... میخوام همیشه تازه باشم... میخوام پرواز کنم! ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌________________________________ ناراحت میشم... خسته میشم... گریه میکنم... خوشحال میشم... ذوق مرگ میشم... میخندمو میپرم... اوهوم... دیوونه ام! مگه تو چشام نگا نکردین؟!‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ________________________________ و من یه پسرم! اومدم که متفاوت باشم! اومدم تعریف جدیدی باشم برای واژه ی پسر! اومدم که نشون بدم میشه فرق کرد... ________________________________ موزیک وبلاگو فعال کنین از اخر همین ستون! :) ________________________________ ________________________________ ________________________________ عشق یعنی: مخاطب به مخاطب همه را رد کنی ناگهان بر سر یک اسم کمی مکث کنی...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کارای نویسنده ی وبلاگ -نماینده- رو تایید میکنین و باهاشون موافقین؟!
    آمار سایت
  • کل مطالب : 462
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 244
  • بازدید سال : 1,591
  • بازدید کلی : 37,712
  • کدهای اختصاصی

    دانلود آهنگ جديد